Friday 31 January 2014

Sekadar coretan rindu ..

Assalamualaikum .. Khaifahalukum jamii'an ? Maksudnya , apa khabar kamu semua ? Maksudnya juga , How are  you ? Ana ashtaqu ilaik .. Maksudnya , I miss you . Maksudnya lagi ,  Saya Rindu Awak :)


Rindu siapa ?

Rahsia .

Dia insan rahsia dalam hidup saya .

Hahaha . Abaikan semua tu ..


******************************************************************************



Tertarik dengan ayat seorang kenalan di Facebook saya . Inbox masuk pada pagi tadi .
Pagi yang buat saya termenung sejenak . Memikirkan maksud ayatnya yang sangat mendalam bagi saya .



Kita minta, Allah beri Kita butuh, Allah penuhi Kita percaya, Allah yakinkan Kita sendiri, Allah temani Kita sedih, Allah bahagiakan Kita lelah, Allah semangati Allah .... Allah ... Allah

From : Setulus Fikrah Solehah .







Ok . Assalamualaikum . Fi hifzilillah . Terima kasih buat sesiapa yang membaca nukilan saya ini . Saya terkejut juga tadi kerana page views blog saya mencecah 1992 . Siapa yang sudi baca ye ? Teringin saya nak tahu . Adakah ' dia ' masih sudi baca ? Tak mungkin kowt . Maybe , ' prince charming ' saya kowt yang baca blog saya nie ? Mana tau kan ? Ahaaaa ..




No comments:

Post a Comment