Friday 17 May 2013

Cita-cita saya bukan nak jadi DOKTOR .

Assalamualaikum ... Ehh ? Tetiba-tetiba jer masuk topik pasal cita-cita ??? Apa kesss ???

Macam nie , disebabkan nama saya punya blog : DoktorCintaIslami ..
Jadi segelintir rakan-rakan saya menganggapi bahawa cita-cita saya untuk menjadi doktor ...
Ohh , tidaklah wahai sahabat !!!
Bukan cita-citaku untuk menjadi doktor ..
Tidak pernah mimpi pon nak jadi doktor ...
Sebab cita-cita saya nak jadi PENSYARAH !
Yeahh , PENSYARAH DALAM BIDANG AGAMA !!!


Cumaaaaa ...


SajaII nak buat nama blog Doktor Cinta Islami ..

If one day , jadi lecturer .. Allah bagi lagi rezeki .. Dapat lagi pulak tittle Doktor tu .. Ya Allah .. bestnya :)

Tambahan dengan itu , saya tak minat aliran Sains .. Bila dah ambil aliran Sains .. so mesti masuk bidang medic pulak kan ? Tidak lah ... Saya nak ambil aliran Sastera .. InsyaAllah .. Suatu hari nanti , saya nak buat novel ..

P/s : Jangan tanya lagi cita-cita saya bukan nak jadi doktor !

Assalamualaikum ..

No comments:

Post a Comment