Friday 3 May 2013

Next week nak exam ... I hope ...

Assalamualaikum .. Exam ohh exam !!! Err , I dont know , I dah ready ke belum nak exam next week -_-

Tapi .. Bukanlah itu yang mendebarkan hati saya .. tapi .. saya punya kesihatan .. itu yang paling penting !
Jika saya demam , automatic mental dan fizikal saya lemah .. Selsema dan batuk , okey jer lagi kowt .. sekurang-kurangnya boleh laa lagi nak berfikir ..

Haritu , exam UPT 1 .. exam dijalankan selama 3 hari .. but .. saya dapat menghadirkan diri 1 hari sahaja pada tarikh 6 / 3 / 2013 .. 7 dan 8 Mac terpaksa ditangguhkan ujian tersebut .. mujur , para guru baik hati bagi jawab semula kertas yang tertangguh tu .. Alhamdulillah :)

Sekarang , saya punya kesihatan not good but not bad :) Tapi selsema dan batuk .. Baru-baru nie dah demam .. akibat .. suntikan .. doctor nak ambil darah ..

Rabb yassir wala tuassir .. Semoga Allah membantu kami :)

Akademik dibatalkan ..Just exam ilmiah jerr.. Sebab akademik dibatalkan ? We all dah ada PBS ;)

Jom tengok jadual exam pertengahan tahun :-

Exam mood :)
Assalamualaikum !





No comments:

Post a Comment