Sunday 17 February 2013

Happy Birthday Khaira and Bemir ;)

Assalamualaikum , bersua kembali .. Harinie , nak cerita pasal birthday pulak lah .. Hmm , tadikan anak saudara sepupu saya dan sepupu saya sambut birthday .. Wah , sungguh meriah ! Ramai jugak lah orang yang hadir majlis 3 in 1 tu .. Nak tahu apa majlis 3 in 1 tu ? 1. Majlis Kesyukuran sebab parents Khaira baru duduk dalam 4 bulan rumah tu .. 2 . Birthday Khaira dan Bemir ( Abg.Amir ) .. 3 . Majlis Kesyukuran sebab abang kepada Bemir , Abg.Wan daddy kepada Khaira dah habis master ( kalau tak silap laa ) ..

Nak tahu tak , kenapa saya cakap kalau tak silap sebab waktu tuan rumah tengah bercakap saya pergi main-main dengan anak saudara sepupu , Eisya and Khaira dan satu lagi saya main dengan budak babam tu ,. so , sorry laa tak tahu nama budak babam tu , saya tanya nama dia , dia just angguk , tanya punya tanya punya tanya , pon dia angguk jugak .. akhirnya saya tak tanya dah just main jerr dengan dia ..

Ohh , sebelum tu .. Sebelum majlis ' Happy Birthday To You ' tu , tuan rumah dan ahli keluarganya buat bacaan Yassin dan doa selamat .. Ohh lagi , sebelum tunggu jiran-jiran tetangga hadir ke rumah Abg.Wan dan keluarga , kami berkaroake Qasidah Ya Hanana .. Yang paling syok , si kechik Eisya yang jadi ' solo ' ..Hahhahhahahha , chumel jer suara dia !! Tapi yang tak bestnya , dia tak bagi sesiapa pon pegang mikrofon ..Lantak awak laa Eisya .. Janji awak tak buat perangai sudaa ..

Tengok mikrofon Eisya sorang jer pegang !
Khaira :)



Kek dihiasi dengan muffins ..

Kek Barbie :)
Main dengan budak babam , yang tak nak btw namanya ..
Mummy , Daddy , Khaira .
Tangan mainan tu dah patah .. Yeayy !!
Budak babam yang comel dan manja .
Jangan terkezzut tentang manusia tudung pinky tu ..Heheheh :)

Sekian , Assalamualaikum ..

No comments:

Post a Comment