Saturday 23 February 2013

Syabab Musafir Kasih !




Assalamualaikum , .. Hariniey mood tetiba jer nak cerita pasal novel islami .. Sebenarnya , saya memang banyak pon novel islami , tapi tak baca sangat .. bukan malas , cuma tak rajin jer .. Hehehehe , sama jelah maksud tu Alya oii !!

Novel-novel islami karya Ustazah Fatimah Syarha Mohd Noordin .
~ Kesemuanya novel yang saya ada daripada hasil tangan pasangan novelis islami yang cukup terkenal dan pasanagan novelis yang cukup saya banggakan dengan ilmu-ilmu mereka ,Ustazah Fatimah Syarha dan Dr.Farhan Hadi... Beli dah lama tapi baca baru dua tiga buah buku... Tidak mengapa saya hanya ingin mengumpul buku - buku tersebut andai waktu itu tiba saya akan membaca dengan penuh tawaddhuk.. insyaAllah..~ ♥ ♥ <2 ★シ☆♡♥(*>.<*) - via my facebook ;)



Inilah Ustazah Fatimah Syarha .. My lovely author .. Saya harap suatu hari nanti , dapat berjumpa dengan beliau .. Jika bukan di dunia , insyaAllah di Syurga <3 ;)

_ -_ -_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

Niat di hati , nak bagi novel Syabab Musafir Kasih nie dekat ' someone ' cuma malu jerr nak bagi .. Jadi , saya baca jer lah untuk diri sendiri .

P/s : Novel nie memang best sangat !!

Allahuallam bii sawwab .. Jumpa lagi .. Assalamualaikum ..

No comments:

Post a Comment